BLOGFLOYDMAFIKLINKI

DCDC Warszawa

No więc juz jesteśmy po zawodach (naszych, niestety pierwszych i ostatnich w tym sezonie). Ogólnie myślałam, że Flo będzie bardziej przerażony taką ilością psów, ludzi i zapachów w jednym miejscu, ale było bardzo ok :)

Szczylus trochę po aportował piłeczki




I nauczył sie skakać do wody :D



Ale że nie może być idealnie to popsuł nam sie aport, nad którym od nowa trzeba będzie popracować ;)

Nie mogę uwierzyć, że już za nie cały rok to ja z Flo będę na polu ciapać dyskami, strasznie szybko ten czas leci.


6 komentarzy:

  1. Szkoda aportu, ale na pewno szybko go naprawicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a czemu się popsuł, że tak spytam? Widze, że fajne towarzystwo mieliście :) Blaze, Viva :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mu sie odwidziało podawanie mi piłki do ręki, teraz woli ją rzucić 3m ode mnie albo biegać dookoła z miną "chcesz piłkę?! to weź, ale i tak mnie nie złapiesz"

      Usuń
    2. Moja to czasami z nią ucieka, albo tez kładzie się przede mną :/ Ale zaczyna przynosić :))

      Usuń
  3. 4 2011 he vaulted past Britney Spears in the Most Twitter Followers category.

    It has millions of active users who promote their products and services, network with their friends, send messages and much more.
    Friendfactor responded to Adam Lambert with a tweet of
    its own:.

    Have a look at my web page; Buy cheap Twitter Followers

    OdpowiedzUsuń
  4. Stretch marks are formed when fibroblasts are somehow restricted and skin vitality is not ok.
    A cellulite reduction treatment using a soft bristled
    body brush ($10) to brush the treatment areas where reduction
    is desired. You must understand that the body is designed to move.


    Also visit my blog post: Get rid of cellulite

    OdpowiedzUsuń